Bu Blogda Ara

28 Mart 2016 Pazartesi

BENEFİT THEY'RE REAL MASCARA







Herkese yeniden merhaba  mutlu haftalar diliyorum . Bugün size Benefit  They're Real mascaradan bahsedeceğim ,keyifli okumalar ..

Benefit They're Real Mascara




Benim yaklaşık 2-3 aydır severek kullandığım bu mascaranın fırça yapısı gerçekten mükemmel uzun ve plastik bir fırçaya sahip .Fırçanın şekilinden dolayı hem alt kirpik hemde üst kirpiklere sürümü kolay.





Tek hamlede uzun kirpikler hepimizin istediği bir durum.Bu mascara 8 kat uygulanabiliyor ,fakat ben 2 kat uygulamada bu etkiyi görüyorum.2 kat uygulama yaparken ilk sürdüğüm katın kurumamasına özen göstermeliyiz. Eğer kuruduktan sonra uygularsam topaklanma dediğimiz sorunla karşı karşıya kalabilirz.Ağır bir maskara olmayıp sabah saatlerinde sürüyorum gece makyajımı çıkarana dek hiçbir sorunla karşılamıyorum .Mascarayı çift fazlı göz makyaj temizleyiciler ile çıkarmanızı öneririm .Hiçbir şekilde dökülme ,bozulma,akma yapayan bir mascara .Kirpikleri güzel tarıyor ve kirpiklerde yapıştırma probleminle karşılaşmıyoruz .Kirpiklerime takma kirpik takmadan kirpiklerimde takma kirpik etkisi istiyorum diyorsanız bu ürüne gözünüz kapalı bakabilirsiniz. Bu ürüne sephora mağazalarından temin edebilirsiniz                                                            Fiyatı : 116 TL Umarım faydalı bir yazı olmuştur ,birsonraki yazımda görüşmek üzere ..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Manşet