Bu Blogda Ara

24 Mart 2016 Perşembe

ESSENCE SABİTLEYİCİ MAT PUDRA ( UYGUN FİYATLI SABİTLEYİCİ PUDRA ARAYIŞINA SON )








Herkese merhaba , hazır yağmurlu kapalı bir hava varken evde otururken canımız sıkılmasın kahvemizi ,çayımızı alıp bana çok sorulan ESSENCE markasına ait olan sabitleyici mat pudrasından bahsedeceğim .







     Benim cildim karmadan yağlıya dönük bir cilt tipidir .Bu yüzden zaman zaman T bölgemde parlama,yağlanma gibi sıkıntılar yaşıyorum .Bunu parlamanın ve yağlanmanın önüne geçebilmek için aldığım bu essence sabitleyici pudra ciddi anlamda işimi görüyor.Bunun yanı sıra göz altı kapatıcılarımı sabitlemek için de kullanıyorum ve bu sayede kapatıcı çizgilerime dolmuyor.

Ürün gayet başarılı olmasına rağmen oldukça uygun fiyatlı bir ürün.Fiyat performans açısından bakıldığında ürün sabitlemesi müthiş .Resimde de gördüğünüz üzere hergün kullandığım için dibini görmüş durumdayım .Günlük kullanım için oldukça uygun bir pudra .Üründe tek sıkıntı olan durum biraz tozutma yapıyor olması . Ürünün sabitlemesi  ciddi anlamdan güzel iken matlaştırması da bir okadar başarılı. Ürün gördüğünüz üzere beyaz renkli fakat tabiki uygulandığında beyaz bir görüntü oluşmuyor.

Ambalaj bakımından bakılırsa duruma ambalaj sağlam ve çantanıza attığınızı düşünürsek gün içerisinde uygulamak için kesinlikle ambalaj açılmıyor .İçerisinde 8 gram ürün bulunuyor ve baya bir süre sizi idare ediyor.

                 Bu ürüne gratis ,eveshop  gibi kozmetik mağazalarından temin edebilirsiniz.
                                                         Ürün fiyatı - 11TL 

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere ..
                                        
                                   
                                           

4 yorum:

  1. yorumların üzerine bunu sevdim, alacağım mutlaka teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  2. Okuduğunuz için ben teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. göz altı kapatıcısının toplanmasını önlemesi çok iyiymiş. aradığım şey buymuş demek ki :) tesadüfen gördüm bloğunu iyi ki bakmışım, gayet net ve gerektiği kadar görüş bildirmişsin. bloğunu takibe alıyorum yarın da bu sabitleyiciyi alıyorum :)) sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ediyorum , sevgiler :)

    YanıtlaSil

Manşet