Bu Blogda Ara

6 Mart 2016 Pazar

FARMASİ BB KREM








HERKESE YENİDEN MERHABA :)

Daha öncesinde instagram hesabımda daha yüzeysel olarak incelediğimiz FARMASİ markasının BB kremini bugün daha detaylı inceleyelim J




Bugüne kadar kullandığım en iyi BB krem  Farmasi  markasına ait Farmasi BB kremdir .Yapı bakımından  fondotenlerden daha hafif  yapıya sahip olduğunu kuşkusuz herkes iyi bilir. Genellikle sıcak yaz günlerinde tercih edilir . İnce yapısıyla yüze ağırlık yapmadan ciltteki kusurları kapatıp ,cilt rengini eşitliyor .

İlk bu ürünü kullanmaya başladığımda diğer kullandığım BB kremlerdeki yaşadığım  problemlerle karşılaşcakmıyım acaba düşüncesiyle kullanmaya başladım . Ve sonuç kesinlikle başarılı oldu .
Ten makyajım gün boyu kalıcı oldu fakat  T bölgem yağlı olduğu için T bölgemde pudrayla sabitlemem gerekti . Kokusuna bayıldığımı daha öncede söylemiştim çok hafif bir kokusu var.


Ten makyajım gün boyu kalıcı oldu fakat  T bölgem yağlı olduğu için T bölgemde pudrayla sabitlemem gerekti . Kokusuna bayıldığımı daha öncede söylemiştim çok hafif bir kokusu var .
Karmadan-yağlıya cilt tiplerinin seveceğini düşündüğüm bu BB kremi yüzünüze uygulamadan nemlendirici sürmenizi tavsiye ederim .
Ben günlük güneş koruyucusu kullanmadığım için bu BB kremde ki bir özellik daha bana yeşil ışık yaktı peki nedir diye sorarsanız J SPF 15 içeriyor olması benim gibi eğer günlük güneş koruyucu kullanmıyorsanız bu BB kremde güneş korumasıda var . Buda bana bu BB kremi  sevdiren bir diğer özelliğidir .
Benim düşüncem şöyle ki ; eğer cildinizde yoğun kapatıcılık isteyen bir durum yoksa bu BB krem bir harika kızlar J

FARMASİ ÜRÜNLERİNE ÇEŞİTLİ  İNSTAGRAM SATICILARINDAN ULAŞABİLİRSİNİZ . BEN ÜRÜNÜMÜ @FARMASİYLE HESABINDAN SATIN ALDIM .
                                                          
                                      Bir sonraki yazımda görüşmek üzere..
                                                 SEVGİLER ..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Manşet