Bu Blogda Ara

3 Haziran 2016 Cuma

FAVORİ MASCARALARIM





Herkese yeniden merhaba , bu yazımda sizlerden aldığım istek üzerine favori mascaralarımdan bahsedeceğim .Ozaman çok fazla lafı uzatmadan başlayalım .


İlk favori mascaram tabi ki  Benefit They're Real .Bu mascaranın detaylı yazısı zaten blogumda mevcut ama kısaca bahsetmek istiyorum detaylı yazısını okumak için  tık tık :)


Mascaranın ilk  fırça yapısından bahsetmek istiyorum , fırçası tek kelimeyle mükemmel uzun ve plastik bir fırçaya sahip .Üstelik 8 kat uygulanabiliyor dikkat etmemiz gereken kısım ilk katı sürdükten sonra ilk kat kurumadan 2.katı sürmemiz gerekiyor .Aksi halde mascara topaklanma yapabilir. Benim severek kullandığım bir mascara şuan bitmeye yaklaştı tekrar alıcağım bir ürün fiyatı 116 TL .Tek problemi ise rimeli kirpiklerden çıkarmak ama ne yapalım hem etkisi güzel olsun hem hiç akmasın istiyoruz ee tabi bir zorluğu olucaktır.

İkinci favorim ise  Maybelline markasının ülkemize yeni gelen efsane mascarası tabiki  Maybelline Lash Sensational .detaylı yazısı için tık tık :)

Benefit They 're Real mascarayı günlük kullanmaktansa gece makyajlarında kullanıyorum fakat bu Lash sensational son günlerden elimden düşürmediğim tek mascaram diyebilirm zaten instagram hesabımda günün makyaj postlarında hergün size bu mascara Günaydın ! diyor :)

İlk geldiği zamanlarda zor bulunuyordu bu mascara stoklar azdı bende hemen stoklamıştım ozaman bir tane daha ama şimdi Gratis ,Watsons,Eveshop mağazalarında rahatlıkla bulabilirsiniz .Fiyatı oldukça uygun 19,90 Tl indirimsiz fiyatı indirim zamanlarında daha  uygun fiyatada bulabilirsiniz.Fırça yapısı ,farklı uzunlukta kıllardan oluşuyor ve düz bir fırça olmayıp kavisli tombik bir fırçaya sahip.Çok severek kullanıyorum kesinlikle uygun fiyatlı mascaralardan denemenizi tavsiye ederim.

Üçüncü favorim ise Rimmel London markasına ait Lash Accelerator Endless mascara.Maybelline markasının Lash Sensational mascara ülkemize gelmeden önce günlük kullandığım mascaralarımdandı .Birazcık kenara attım bunu bu sıralar ama yinede başarılı bir mascara .Rimmel London markasından alınması gereken 10 ürün arasında kesinlikle.İnce uzun bir fırçası var.Kirpiklerimi tek tek ayırıp çok güzel hacimlendiriyor.Gün içerisinde akma ,bulaşma yapmıyor.Uzun süre severek kullandığım bir mascara .Uygun fiyatlı başarılı bir mascara .Rimmel Londoon markasının tüm ürünlerine Watsonslardan ulaşabilirsiniz .

        Benim severek kullandığım ,en sevdiğim mascaralarım bu şekildeydi ,sizin bana            önerebileceğiniz mascara var mı ? Varsa bana yorum bırakmayı unutmayın :) 

Sevgiler ..

16 yorum:

  1. Merhabalar tanıttığın favori ürünleri hep kulaktan duydum ama deneme fırsatım olmadı , benim favori rimelim henüz yok kusursuzluk aradığımdan da olabilir birgün onunla tanışmayı isterim ^^ ( ama şuana kadarki en iyim : loreal paris miss manga )

    YanıtlaSil
  2. Merhaba , Benefit They 're Real denemelisin canım ☺️

    YanıtlaSil
  3. Benimde Lash Sensational favori rimellerimden,hakkında bir yazıda paylaştım okumak istersen beklerim :) thebeautyforce.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Benefit maskarayı denediğimde kirpiklerimde yarattığı etki hala aklımda.İlerleyen dönemde mutlaka almayı planlıyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mükemmel bir mascara bende bitirip tekrar alıcağım ❤️

      Sil
  5. Benim önerim de yves Rocher sexy pulp ve volume elixir fiyatları marka kaliteli rimeller için de en uygunlarından . Kolay da çıkıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneriniz için teşekkür ederim yves rocher renkli kozmetik ürünlerini denemek istiyorum ne zamandır en kısa zamanda deneyeceğim ☺️

      Sil
  6. Merhaba bende bloguma beklerim sevgiler :)

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Benim de favorim they're real daha sonra da mabelline lash sentional :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkiside gerçekten başarılı mascaralar ☺️

      Sil
  8. Merhabaaa, Maybelline maskaraları uygun fiyatlı ve en sevdiğim. Lash sentional benim de favorim biraz kirpik dökme sorunu olsada yağlarla kullanıcam artık. Blogunuzu yeni keşfettim bende bloguma beklerim sizi takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , biraz çıkarması zor olduğu için tam çıkartamayınca sanırım dökülme yapıyor şuan için ben mle bir sorun yaşamadım , takipteyim :)

      Sil
  9. blog keşif etkinliğinden geldim ve bu güzel blogu hemen takibe aldım. bende beklerim, sevgiler....
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim canım ,takipteyim ,sevgiler :)

    YanıtlaSil

Manşet