Bu Blogda Ara

14 Haziran 2016 Salı

PURE BEAUTY CC KREM İNCELEMESİ , CC KREM NEDİR ?





Herkese yeniden merhaba bir süre buralarda yoktum sınavlar ,okul ,taşınma işleri derken bloğa zaman ayırmak zor oldu ama artık buralardayım :) 

O zaman lafı çok uzatmadan konuya geçelim ilk olarak kısa bir şekilde CC krem nedir ? sorusundan başlayalım .

CC krem nedir ? 

CC kremin açılımı COLOR CONTROL  , renk düzenleyici olarak çevire biliriz .CC kremler hafif yapılı ürünlerdir .Cilt tonunu eşitlerken aynı zamadan hafif kapatıcılık verirler ,bunun yanısıra nemlendirme etkisi vardır. Daha doğal görünüm elde etmek isteyenler  için biçilmiş kaftan . Yağlı ciltlerin ve hassas ciltlerin çok rahatlıkla kullanabilecekleri ürünlerdir. Benimde severek  kullandığım Pure Beauty  markasının CC kremine geçebiliriz ozaman.

PURE BEAUTY CC KREM 


Pure Beauty markası Watsonslarda satılan bir markadır ve Kore Menşeili bir markadır. Kore Menşeili markaların tedavi edici özelliği vardır.Bu CC kremin içeriğinde pembe çiçek kapsülü , gül suyu ve portakal kabuğu yağı bulunmaktadır .CC krem tanımında söylediğim üzere cilt tonu eşitlemeyi vaad ediyor.Paraben , alkol içermiyor .

Ürün ambalajı çok tatlı pembe renkte .Dermotolojik olarak test edilmiş bir ürün.Bende ki rengi açık rengi -İvory . Ben yaz aylarında cilt makyajımda daha çok hafif yapılı ürünler tercih ediyorum.Fondötenler  yüzümde çok ağırlık yapıyormuş gibi geliyor .Ve bu üründe benim son zamanlarımın vazgeçilmez ten ürünlerinden oldu. Kapatıcılığı güzel cildi güzel nemlendiriyor ve en önemlisi de güneş  koruma faktörü(SPF) 30 içeriyor. 

Ben bu ürünü uygularken nemli makyaj süngeri kullanıyorum .Cildimde ağırlık yapmıyor ve dağılımı kolay.Cildinize uyguladığınızda aydınlık ve parlak bir görünüm veriyor.  Ürünün hoş bir kokusu var beni rahatsız etmiyor fakat parfümlü ürünlere karşı alerjik bir durumunuz varsa bu ürünü sevmeyebilirsiniz .Cildim sivilcelenme ,kusma yapmadı .Eğer yoğun kapatıcılık istemiyorum ,doğal görünüm elde etmek istiyorum diyorsanız  bu ürüne bakmanızı tavsiye ederim . 


Bir sonraki yazımda görüşmek üzere ..
Sevgiler ..




4 yorum:

  1. Çok güzel bir bilgilendirme olmuş, teşekkürler.
    Bende bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
  2. Bu CC kremin ikisinide aldım cok memnunum cok güzel bir aydınlık bitişi var :)

    YanıtlaSil
  3. cc beni kesmez anlaşılan :)

    YanıtlaSil
  4. @Sonbahar_hatunu

    YanıtlaSil

Manşet