Bu Blogda Ara

2 Temmuz 2016 Cumartesi

YAZ AYLARINDAKİ GÜNLÜK MAKYAJIM DA KULLANDIĞIM ÜRÜNLERİM






Herkese yeniden merhaba ,bu yazımda sizlere yaz aylarında yaptığım makyajlarda kullandığım ürünleri ve bu ürünleri neden tercih ediyorum sorularının cevaplarını sizlerle paylaşacağım.



İlk olarak yaz aylarında atlamamamız gereken bir adım Güneş kremi kullanmalıyız , zararlı vgüneş ışınlarından cildimizi korumalıyız.Benim güneş kremi olarak tercihim Yves Rocher markasının güneş kremi detaylı yazısını yazdiğım için bu yazımda uzun uzun tekrar yazmak istemiyorum.Detaylı yazısını okumak isterseniz tık tık :)


Ten makyajımda ise genellikle fondotenlerden uzak durmaya çalışıyorum .Daha çok hafif yapılı ürünler ,CC kremler ,BB kremler kullanmaya tercih ediyorum .Benim şu sıralar kullanmayı sevdiğim kapatıcılığı yüksek olmayıp cilt tonunu eşitlemek için kullandığı Pure Beauty markasının CC kremi bu markayı watsons mağazalarında bulabilirsiniz bir diğeri ise Loreal markasının CC kremi her iki ürünü de severek kullanıyorum .




Allık ve bronzerlar bu aylarda vazgeçilmezim .Ten makyajı yapmasam da cildime renk katmak için allık ve bronzer kullanıyorum . Postlarımda sıkça gördüğünüz  Nars markasının Orgasm allığı ve Laguna bronzerını başarılı buluyorum .Bunun yanı sıra indirimde aldığım Gosh markasının allığının renklerini çok sevdim ,KİKO stick allık , Max Factor Creme Puff -15 Note markasının Terracotta allığı da yaz ayı boyunca severek kullanıcağım allıklar arasında.



Göz makyajında genellikle açık renkler tercih ediyorum .Sütlü kahveler ,pembeler ve ışıltılı farlar tercih ediyorum . Son zamanlar Maybelline BlushedNudes far paleti severek kullandığım palet arasında yine Wet N Wild markasının Comfort Zone paletini de severek kullanıyorum .Bayram indiriminde alldığım Max Factor markasının far paleti de  bu ayın favorileri arasında.


Aydınlatıcılar şu sıralar herkesin gözdesi  olduğu gibi  benimde severek kullandığım ürünlerden genellikle tercihim The Balm Mary Lou ya da Maybelline tekli farlarından 34 numara .




    Ruj tercihime gelirsek daha çok soft renkler yada nude renklerden yana oluyor tercihim mat rujlardansa parlak bitişli nemlendiren rujları tercih ediyorum .Bayram indirimde aldığım Maybelline markasının 162 feel Pink rujuna bayıldım , Rimmel London Kate Moss serisinden 42 numara sevdiğim renklerden, Mac Mehr ,Essence Candy Love 


Son olarak mascara tercihim akmayan kokmayan mascaralardan yana oluyor waterproof olsun diye bir takıntım yok açıkcası severek kullandığım mascaralarım Benefit They're Real , Maybelline Lash Sensational mascara.





















Benim yaz makyajımda tercih ettiğim ürünler bu şekildeydi  sizin yaz makyajınızda hangi ürünleri tercih ediyorsunuz bana yorum bırakmayı unutmayın :)

Bloğumu hala takip etmiyorsanız takip etmeyi unutmayın :)

Sevgiler..



6 yorum:

  1. Çogunu severek kullanıyorum bende yazın fondoten kullanmıyorum bb cc krem bile kullanmamaya basladım artık yapsam bile 1-2 saat uçup gidiyor :/

    YanıtlaSil
  2. Yazın bende kahve ve pembe tonlarda far sürmeyi çok seviyorum :)) Bu arada Maybellinenin bu maskarasını merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok sevdim bu mascarayı denemelisin 💕

      Sil
  3. Ben de sıcaklarda sade makyajı tercih ediyorum, bu ürünlerinin çoğunu kullanıyorum ve çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında makyaj olmasa da oluyo bazen ama makyaj yapınca yüzüme renk geliyor sanki ☺️

      Sil

Manşet